– Borde vi fylla på lagret nu när dom säljer ut för minus 20 procent?
– Jag tror att det hade varit bättre om dom behållit ordinarie pris och sänkt på den andra procenten i stället!
– Borde vi fylla på lagret nu när dom säljer ut för minus 20 procent?
– Jag tror att det hade varit bättre om dom behållit ordinarie pris och sänkt på den andra procenten i stället!